11.04.2018 Lyst til å hjelpe til rundt A-laget?
Vi søker etter en frivillig person som kan være med på å bidra litt rundt A-laget sine treninger og kamp
23.10.2017 Seier i årets siste bortekamp
Sesongen 2017 ble avsluttet med 2-1 seier over Trosvik. Dette var også avskjedskampen til trenertrioen vår, og Ola, Mads og Tommy syns sikkert det var ekstra deilig å avslutte med en tre-poenger.
09.10.2017 Tøft borteoppgjør i vente for A-laget
I kveld skal A laget spille mot Moss sitt rekruttlag på Melløs. De gule og sorte har satt seg i en kinkig situasjon og uten et godt resultat mot oss idag vil de sannsynligvis rykke ned i 5 divisjon.
04.10.2017 A-kamp mot Kvik Halden 2
I dag skal 23 serierunde avvikles i 4 divisjon og vår motstander i kveld er Kvik 2. Før dagens matcher ligger Kvik sitt rekruttlag utsatt til på tabellen med tanke på nedrykk.
05.06.2017 Borgen G2006 tok rent bord på Kanal Cup
Borgens Gutter 2006 har hatt en tradisjon for å delta på Kanal Cup i Horten, i år stilte vi i G11 7'er klassen. Pinsehelg og at 7'er lagene nå var flyttet til søndag, gjorde at vi stilte med 1 lag denne gangen. Rammen rundt var også våt og regnfull, vi har vært bortskjemt med sol og varmt vær tidligere år. Etter 3 strake seire og flott innsats og spill, var det duket for "gruppefinale" mot hjemmeklubben Ørn Horten, og den tok vi den også med bravur! Etter full pott var det en fornøyd gjeng av både spillere og foreldre som turen over til fjorden til fotballbyen Sarpsborg igjen :)
Jan Vidar Elven Fotball
27.09.2016 J15 vant kretsmesterskapet!
Jentene fra Hafslund/Borgen klinket til i sluttspillet og feide både Ås, HSV og Trøgsta/Båstad av banen! Fantastisk at vårt samarbeid med Hafslund ble kronet med et Kretsmesterskap!

- Idrettsglede for alle -

BORGEN IDRETTSLAG